«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 223
نویسنده : س م م

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: با توجه به تجربه‌ای که در فصل اول «خندوانه» به دست آوردیم، پیدا کردن موفقیت و رسیدن به نتیجه مثبت در برنامه «خندوانه» مولفه‌ای اتفاقی نبود، دانش و اطلاعاتمان برای دستیابی به موفقیت و ساخت سری دوم کافی و جامع بود.

وی ادامه داد: بازخوردها و جهت‌گیری‌ها، ابعاد و ظرف «خندوانه» را مشخص کرد. ما قدم به قدم با تماشاچیان مسیر خندیدن و «خندوانه» را طی کردیم و تمام تلاشمان را بر این داشتیم که در انتخاب تماشاچیان خود برشی از تمام قشرهای مختلف کشور را نشان دهیم و میزبان آن باشیم.

جوان مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه»، در خصوص اتاق فکر این برنامه بیان کرد: تیم اتاق فکر برنامه «خندوانه» گاهی ثابت و در جایی متغیر است و همیشه بعد از 30 یا 40 قسمت مخاطب با تغییرات ملموسی روبرو می‌شود و تمام ذهنیتمان بود که در اوج برنامه را به پایان برسانیم که متاسفانه فاجعه تلخ منا نظم و ترتیب برنامه را به هم ریخت و ما مجبور بودیم بعد از 5 شبی که برنامه نداشتیم، با فضایی متفاوت‌تر اما با حفظ همان شکل و شمایل «خندوانه» را اجرا کنیم.

بازیگر مجموعه «اسپاگتی در 8 دقیقه» به قسمت‌هایی که ضبط شد، اما به روی آنتن نرفت اشاره کرد و گفت: همانند فصل اول که یک یا دو قسمت به پخش نرسید، در سری دوم هم دو یا سه برنامه به روی آنتن نرفت و متاسفانه باید بگویم که با توجه به تغییر در طراحی برنامه و دکور فصل جدید، این گفتگوها در آرشیو «خندوانه» جای می‌گیرد و یا شاید در فصل جدید برای مصاحبه و دورهمی «خندوانه» از آن‌ها دعوت کنیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» در پاسخ به این سوال که بهترین گفتگو در «خندوانه» از نظر شما کدام بود، اظهار داشت: همه گفتگوها و قسمت‌ها جزو بهترین‌ها بودند، اما گفتگو با خداداد عزیزی بسیار صادقانه، جذاب و مهربان بود و همچنین محمدرضا فروتن، عادل فردوسی پور و دیگر مهمانانی که بر صحنه سرخ «خندوانه» قدم گذاشتند، بهترین را ثبت کردند.

 

«بخوان و ببر» با طراحی نو در فصل جدید ادامه دارد

جوان در خصوص هدف و قسمت‌های مختلف «خندوانه» اظهار داشت: واقعیت بر این است که در «خندوانه» از حال خوب و خوشحال بودن مردم حرف می‌زنیم و با تصور اینکه یکسری از کارها جزو رفتارهای روزمره ما هستند و حال آدم را خوب می‌کنند، تصمیم بر شاد بودن، شاد زیستن و محبت کردن به طبیعت، حیوانات، تمام دنیا و قشرهای مختلف جهان گرفتیم.

وی در خصوص مسابقه «بخوان و ببر» و جریان فرهنگسازی کتابخوانی در «خندوانه» بیان کرد: تمام مولفه‌هایی که بیان کردم در کنار مطالعه و کسب سواد و اطلاعات در جهان معنا پیدا می‌کند که متاسفانه این فرهنگ در جامعه ما دارد رنگ می‌بازد و این میزان پایین مطالعه مایه نگرانی است.

جوان افزود: همیشه و همه‌جا بازی و یا مسابقه‌هایی که مخاطب را درگیر کند، جزو جذاب‌ترین قسمت‌هاست و ما سعی کردیم در «خندوانه» برای جا انداختن فرهنگ‌سازی صحیح مطالعه با طراحی مسابقه «بخوان و ببر» به این جریان‌سازی سرعت ببخشیم و امیدواریم بتوانیم ادامه آن را پرقدرت‌تر در فصل بعدی به اجرا دربیاوریم.

بازیگر و کارگردان مجموعه تلویزیونی «مسافران» عنوان کرد: طبق آمار باورنکردنی بعد از فراخوان مسابقه «بخوان و ببر» در طی 3 شب برنامه 46 هزار جلد فروختیم و 500 هزار نفر در مسابقه ثبت‌نام کردند که از میان این آمار، 120 هزار نفر به سوالات پاسخ دادند و 12 هزار نفر بالاترین رِنج امتیازات را گرفتند و این اعداد و ارقام تجربه جذاب و بی‌سابقه‌ای به ما داد تا در فصل بعدی هم بتوانیم کاملتر از آن استفاده کنیم.

 

در «خندوانه» کار نشد ندارد

وی از مولفه جذابیت «خندوانه» و نقاط مثبت این برنامه گفت: جذابیت «خندوانه» بر این است که هر ایده عجیب و جذابی در این برنامه گسترش پیدا می‌کند، حذف نمی‌شود. تمام گروه و عوامل حوصله و صبر فراوانی را در کار و برقراری ارتباط درست با مردم خرج کرده‌اند، ما با تماشاچی‌های «خندوانه» رشد کردیم، تا به اینجا رسیده‌ایم و این مولفه‌ها یاری و هم‌قدم بودن با مخاطبان را می‌رساند.

جوان در ادامه بیان کرد: در این بین یکی دیگر از جذابیت‌های «خندوانه» که بسیار بر اعتماد و ارتباط برقرار کردن مخاطب به ما کمک کرد، به تصویر کشیدن تمام حرف‌ها و قول و قرارهایی است که در این برنامه گفته می‌شود. گاهی خودم در برنامه حرف‌هایی را می‌زنم که هیجان‌زده می‌شوم و بعد از ضبط همه می‌دانیم که چگونه به اجرا دربیاوریم، اما این موضوع در عین دشواری، بسیار لذت‌بخش است و توانسته یکی از نقطه‌های مثبت «خندوانه» شود.

 

«جناب خان» بهترین انتخابمان شد

جوان درباره حضور «جناب خان» توضیح داد: در اواسط فصل اول تصمیم بر این داشتیم که یک عروسک در چینش برنامه قرار دهیم، اما هنوز تصمیمی بر انتخاب و شکل عروسک صورت نگرفته بود. با شروع سری دوم، با تجربه‌ای که در «کوچه مروارید» به دست آورده بودم، انتخاب محمد بحرانی از نظر هوشمندی و بداهه‌گویی بهترین گزینه و درجه یک بود.

وی ادامه داد: باید بگویم 99 درصد تمام اتفاقاتی که «جناب خان» نشان می‌دهد و می‌بینیم بداهه است، بجز گفته‌هایی که با مهمان‌های برنامه داریم و تنظیم شده است.

بازیگر مجموعه «کت جادویی» درباره انتخاب عروسک «جناب خان» بیان کرد: «جناب خان» در میان تمام عروسک‌های «کوچه مروارید» تنها شخصیتی بود که در رنج بزرگسال قرار داشت و می‌توانست حد و مرزها را بشکند، با مهمان‌ها شوخی کند و اینکه اکثر عروسک‌های مجموعه «کوچه مروارید» فانتزی و کارتونی بودند و «جناب خان» عروسکی بود که از نظر کاراکتر به دنیای واقعی آدم‌ها نزدیک است و کم‌کم توانستیم جزو پرسوناژهای اصلی برنامه «خندوانه» قرار بدهیم.

جوان در خصوص حضور نداشتن هرشب «جناب خان» در برنامه «خندوانه» اظهار داشت: اگر هرکسی به غیر از من رامبد جوان میزبان برنامه «خندوانه» بود، با حضور هرشب «جناب خان» موافقت نمی‌کرد، این شخصیت یک کاراکتر جنجالی است، قصد در ساختن فضایی طنز و خنداندن مخاطبان دارد، عروسک‌ها می‌توانند حد و مرزها را گسترش بدهند و گاهی مرزها را رد کنند و حضور هرشب آن باعث افت و یا بهتر بگویم عادی شدن این شخصیت می‌شود.

وی از حضور «احلام» در برنامه «خندوانه» گفت: شاید یک روزی به زودی این اتفاق بیفتد، اما تمام این گفته‌ها بر اساس شایدهاست و پایه محکمی ندارد.


شبی عروسکی را در فصل جدید شاهد هستیم

کارگردان مجموعه تلویزیونی «گمگشته» نوید اتفاقی نو را در فصل سوم خندوانه داد و بیان کرد: برای فصل بعدی «خندوانه» این نوید را می‌دهم که قرار است در طراحی یک شب از برنامه، شب عروسکی باشد. من با تعداد قابل توجهی از عروسک‌های شاد و هیجان‌انگیز که بخشی از آنان گروه کر هستند و موزیک‌های محلی را اجرا می‌کنند، یک شب فوق‌العاده لذت‌بخش و جذابی را برای مخاطبان می‌سازم.

جوان با اشاره به اینکه سری سوم از اسفندماه ارائه می‌شود، اظهار داشت: با تصور و برنامه‌ریزی‌های حال حاضر، فکر می‌کنم از اسفند بتوانیم آماده باشیم و کار را با دکوری جدید و ایده بسیار خوب و هوشمندانه که تصور می‌کنم اولین بار در دنیا رخ می‌دهد، ارائه دهیم.

وی از همکاری و حضور گروه حرفه‌ای عوامل «خندوانه» توضیح داد: اتفاق خوبی که در برنامه «خندوانه» رخ داده، گروه حرفه‌ای و آشنا با اصول برنامه‌سازی است که تصویر را خوب می‌شناسد و برای کشف، بحث و تحقیق هر موضوع دقت می‌گذارند و حوصله می‌کنند، من عاشق این هستم که برای اولین بار هرکاری انجام دهم و تیم کاری «خندوانه» هم محبت کردند، دعوت من را برای همکاری پذیرفتند.

مجری و کارگردان «خندوانه» از همکاری خود با محمدرضا شهیدی‌فرد، تهیه‌کننده این برنامه عنوان کرد: رضا به خوبی جنس و دغدغه مردم را می‌شناسد، بر جامعه تسلط دارد و از همه مهمتر همفکر و هم‌سنگ با من است و توانسته به خوبی «خندوانه» را در دست بگیرد و کمکم کند.

جوان در پایان خیلی صادقانه به مخاطبان برنامه «خندوانه» گفت: مردم را خیلی دوست دارم، شاید تعداد قابل توجهی بگویند شعار است، باید بگویم که برای من خیلی ساده‌تر است بروم فیلم بسازم و یا به ساخت برنامه‌های دیگری مشغول شوم، برایم هم راحت‌تر است هم دیرتر موهایم سفید می‌شود (باخنده). این برنامه خیلی سخت است و من تنها به خاطر تعهد فردی و اجتماعی پای «خندوانه» ایستاده‌ام. شک نکنید همه و همه به خاطر عشق و یادآوری زندگی کردن در دنیای پر از آرامش و عشق و لبخند است.

ما باید از خودمان، دنیای زندگی، گیاهان، هوا، جهان و همدیگر حفاظت کنیم و «خندوانه» ای‌ها برای ترویج حال خوب ایستاده‌اند.
خندوانه یعنی:
یادآوری عشق و حال خوب در کنار هم
مثل همیشه شاد باشید (با 5 ثانیه لبخند).


خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب خان به برنامه می ...

khabarfarsi.com/n/14525031 - Translate this page
10 hours ago - «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب خان به برنامه می آید؟ خلاصه خبر. رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگو با خبرنگار ...

خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ - خبرچه

khabarche.ir/.../-خندوانه--ای-دیگر-از-اسفندماه-امسال--ا...
Translate this page
9 hours ago - بعد از ظهر سه شنبه بیست و یکم مهر ماه 1394 خبر «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟

«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان به برنامه ...

khabarche.ir/.../-خندوانه--ای-دیگر-از-اسفندماه-امسال--ا...
Translate this page
9 hours ago - بعد از ظهر سه شنبه بیست و یکم مهر ماه 1394 خبر «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان به برنامه می‌آید؟

خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟

www.afsaran.ir/link/1112018
Translate this page
4 hours ago - «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ افسران - «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ admin78 جزئیات ...

«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟

www.jahanekhabar.com/news/221733
Translate this page
«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ بازدید: 0. http://www.yjc.ir/fa/news/5356694/ :لینک اصلی خبر منبع: باشگاه خبرنگاران ...

«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید ... - خانه

shababpress.ir/خندوانه-ای-دیگر-از-اسفندماه-امسال-اح-2/
Translate this page
«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ به گزارش شباب پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران برنامه خندوانه با تمام شادی و تلخی‌های روزهای دوست ...

خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ - خودی ها

khodiha.ir/.../خندوانه-ای-دیگر-از-اسفندماه-امسال-اح.htm...
Translate this page
برنامه خندوانه با تمام شادی و تلخی‌های روزهای دوست داش.

دفاع - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

facenama.com/DEFA
Translate this page
ای کـه مـیبخـشی تـو بـا انـگشتـری انـگشت خویـش ... و 0 کاربر دیگر این پست را دوست دارند. ... افسران - «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟

ایستگاه آخر «خندوانه»/ فینالی با دو برنده - اقتصادی

www.eghtesadi.org/.../ایستگاه-آخر-خندوانه-فینالی-با...
Translate this page
24 mins ago - مطالب مرتبط. «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ تفسیر جدید اتل متل توتوله از زبان امیر سلیمانی/ شبی آرام برای خندوانه‌ای ...

پایگاه خبری تحلیلی بشار نیوز

www.besharnews.ir/
Translate this page
یک افتخار دیگر برای مستند ساز کهگیلویه و بویراحمدی .... افشاری درباره شایعه ازدواج با بنیامین «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟

کلوپ: از من انتظار معجزه نداشته باشید - پرتال پرشین فان

persian-fun.com/کلوپ-از-من-انتظار-معجزه-نداشته-با... - Translate this page
3 days ago - «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان به برنامه می‌آید؟ ... هیچ شکی وجود ندارد که من در لیگ انگلیس با چالش بسیار بزرگی روبرو هستم ...

نمایش«مجلس انتقام جویی هملت» دو اجرایی شد

www.dkhabar.ir/نمایشمجلس-انتقام-جویی-هملت-دو-اجرای/
Translate this page
3 days ago - «اره‌برقی و صدا خفه کن» به تماشاخانه موج نو می‌آید · کمدی « مضحکه ... «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ «در حاشیه2» مهران ...

دانلود کلیپ عروسی جناب خان با احلام - صفحه اصلی

www.tabanblog.ir/.../دانلود+کلیپ+عروسی+جناب+خان...
Translate this page
مطالب دیگر در مورد این مطلب :دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور جناب خان و آقای محمد .... یه خبر خیلی خوب براتون دارم جناب خان در برنامه امشب خندوانه میاد خیلیییی هم .... شد و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان و ...

آلپ گروه - احلام خواننده | جستجو |

alpgroup.ir/list/احلام+خواننده.html
Translate this page
امروز برای شما عزیزان خندوانه ای کلیپ طنز خواستگارای جناب خان از احلام رو آماده کردیم. ... در جست‌وجوی همسر برای کاپیتان جناب‌خان احلام به خندوانه می آید؟ .... این خواننده بعد از آن چندین آهنگ دیگر هم خواند که در آخرین آهنگ با ا� ..... امیری و بابک جهانبخش را برای خواندن تیتراژ امسال این برنامه انتخاب کردند. ... افراد مشهور متولد اسفند ماه.

متن مصاحبه با محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان | جستجو | ثبات

sobaat.ir/.../متن+مصاحبه+با+محمد+بحرانی+صدا+پیشه...
Translate this page
سلام خندوانه ای ها،از برنامه دیشب خندوانه با مهمان عزیزشون جناب آقای جواد عزتی راضی بودین؟ ... جناب خان تنگ شده این خبر رو بدم که جناب خان توی این قسمت خندوانه میاد تا بازم ... مطالب دیگر در مورد این مطلب :عکس دیدنی جناب خان در دو سالگی - پرشین وی .... و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان و ...

جناب خان کلیپ | جستجو | ثبات

lovely2013.sobaat.ir/list/جناب+خان++کلیپ.html
Translate this page
امروز برای شما خندوانه ای ها جناب خان قهرمان ملی و انتقام جناب خان را قرار دادیم تا ... امروز براتون کليپ جالب و دیدنی عروسی جناب خان با احلام رو براتون قرار دادیم امید ... و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان و ... امیدواریم از برنامه دیشب خندوانه با حضور جناب خان و استاد کهنمویی خوشتون اومده باشه.

جناب خان در دوران نوزادی عکس | جستجو | ثبات

sobaat.ir/.../جناب+خان+در+دوران+نوزادی%5C++عکس.ht...
Translate this page
Sep 2, 2015 - سلام خندوانه ای ها،از برنامه دیشب خندوانه با مهمان عزیزشون جناب آقای جواد ... رو بدم که جناب خان توی این قسمت خندوانه میاد تا بازم موجب خنده شما بشه. ... مطلب را دلیل بر برتری جناب عایشه بر دیگر همسران رسول خدا بخوانند ... گروه تاکید شد و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 ... عروسی جناب خان با احلام

حق جناب خان عبد ولی در این دنیاخورده شده | جستجو | بلاگریدر

www.cereader.com/.../حق+جناب+خان+عبد+ولی+در+این...
Translate this page
تا ساعاتی دیگر اين کلیپ در همین جا قابل دانلود هست. ... امروز برای شما خندوانه ای ها جناب خان قهرمان ملی و انتقام جناب خان را قرار دادیم تا ببینید و بخندید و لذت ببرید. ... شده اين خبر رو بدم که جناب خان توی اين قسمت خندوانه میاد تا بازم موجب خنده شما بشه. ... و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان ...

سایپا امسال ۲۲۴ میلیون دلار خودرو صادر می‌کند

tadbirvaomid.ir/.../سایپا-امسال-۲۲۴-میلیون-دلار-خودر...
Translate this page
Dec 1, 2014 - مدیرعامل سایپا با اشاره به صادرات ۲۲۲ میلیون دلاری این شرکت در سال ... کرد ا ما امسال درصددیم حجم صادرات خود را به ۲۲۴ میلیون دلار برسانیم. ... وی اضافه کرد: در اسفندماه نیز تولید خودرو 232 با پلت‌فرم ایکس 200 ... جناب خان در خندوانه همه را با خود به خواستگاری احلام برد! ... فیلم/تجربه ای جالب از قرص جوشان در فضا ...

گيلان مردم جناب عارف مردم گيلان جناب عارف - پو اس ام اس

poosms.ir/.../گيلان+مردم+جناب+عارف+مردم+گيلان+جنا...
Translate this page
کلیپ گفتگوی جناب خان با حبیب احمدزاده در مورد ازدواج جناب خان با احلام سلام خندوانه ای هااا حالتون چطوره؟؟ از کلیپ های جناب خان لذت میبرید؟؟ امروز کلیپ خنده دار بحث و ...

دانلود کلیپ جناب خان حضور عادل فردوسی پور | جستجو | آرشیو ...

www.kapsid.ir/.../دانلود+کلیپ+جناب+خان+حضور+عادل...
Translate this page
امیدواریم از برنامه دیشب خندوانه با حضور جناب خان و استاد کهنمویی خوشتون اومده باشه. ... تا ساعاتی دیگر برنامه امشب روی سایت قرار خ� ... امروز براتون کليپ جالب و دیدنی عروسی جناب خان با احلام رو براتون قرار دادیم امید واریم با تماشا ..... گروه تاکید شد و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان ...

جناب خاخورزا | جستجو | جدیدترین اخبار روز

saji.ir/list/جناب+خاخورزا.html
Translate this page
گفتنی میباشد که حتی احلام اجازه ملاقات با جناب خان را ندارد ... امروز برای شما خندوانه ای ها جناب خان قهرمان ملی و انتقام جناب خان را قرار دادیم تا ببینید و بخندید و لذت ...

عهای جدید حمید گودرزی جناب خان | جستجو | جدیدترین خبرها

highestvideo.com/.../عکس+های+جدید+حمید+گودرزی+و+...
Translate this page
دانلود برنامه خندوانه با حضور حميد فرخ نژاد و جناب خان جمعه 94/04/26 .... امشب هم جناب خان میاد تا شما رو بخندونه هااا. .... دانلود خندوانه امشب با حضور سروش صحت و دکتر حميد صالحیمطالب دیگر در مورد .... بین دو گروه تاکید شد و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 .... جوابِ رَدِ "احلام جان" به "جناب خان" و افسردگی جناب خان.

تبریک گفتن روز ازدواج براساس تقویم | خبر خوان - rss

melikakl.binb.ir/.../تبریک+گفتن+روز+ازدواج+براسا...
Translate this page
Sep 24, 2015 - كنترل میزان رشد جمعیت یكی از مهمترین شاخصهای توسعه بحساب می آید. ... دانلود کلیپ گفتگوی جناب خان با حبیب احمدزاده در مورد ازدواج جناب خان با احلام ... دانلود برنامه امشب خندوانه با حضور غلامعلی حداد عادل و جناب خان و رضا شفیعی جم ... و روز ازدواج رو به همه ی مردم ایران به ویژه شما خندوانه ای ها تبريک عرض میکنیم.

وصایای جناب شیخ حسنعلی اصفهانی نخودکی به فرزندش ...

eksempler.com/.../وصایای+جناب+شیخ+حسنعلی+اصف...
Translate this page
امروز برای شما خندوانه ای ها جناب خان قهرمان ملی و انتقام جناب خان را قرار دادیم تا ... استان های دیگر هم داشتیم رزمندگانی را كه در لشكر گل كردند و حتی به مراتب بالا نیز دست ... جناب خان تنگ شده این خبر رو بدم که جناب خان توی این قسمت خندوانه میاد تا بازم ... و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان و ...

باور میکنید صدا پیشه جناب خان خندوانه کیست؟ | جستجو ...

www.tebblog.ir/.../باور+میکنید+صدا+پیشه+جناب+خا...
Translate this page
جناب خان رامبد, جناب خان youtube, جناب خان خواستگاری, خندوانه مجید صالحی, جناب خان .... گفتنی میباشد که حتی احلام اجازه ملاقات با جناب خان را ندارد .... این برنامه تلویزیونی گفت: "احسان علیخانی"حتما به برنامه "خندوانه"می‌آید ولی زمان و روز آن را ..... مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان و 18 نفر ...

گيلان مردم جناب عارف مردم گيلان جناب عارف - ساب موزیک

submusic.ir/.../گيلان+مردم+جناب+عارف+مردم+گيلان+ج...
Translate this page
دکتر عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با استاندار گیلان دیدار کرد. ... جناب خان که در برنامه خندوانه با تیکه به حسن #کلیدساز باعث خنده شدید حضار ... گفتنی میباشد که حتی احلام اجازه ملاقات با جناب خان را ندارد ... شاه ضمن تشکر از او خواست که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود.

های جناب خان | جستجو | - مطالب روز - خانه

7melody.ir/list/وبلاگ%2Bهای%2Bجناب%2Bخان.html
Translate this page
سلام خندوانه ای ها،از برنامه دیشب خندوانه با مهمان عزیزشون جناب آقای جواد عزتی راضی بودین؟ ... جناب خان تنگ شده این خبر رو بدم که جناب خان توی این قسمت خندوانه میاد تا بازم ... و مقرر گردید مسابقه ای در اخر امسال (اسفند ماه) با حضور 6 نفر برتر گروه جاویدان ... امروز براتون کلیپ جالب و دیدنی عروسی جناب خان با احلام رو براتون قرار دادیم ...

منبع : نسیم روز]]>




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: