6 عدد اکشن فیگور کوچک فروزن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
6 عدد اکشن فیگور کوچک فروزن
نوشته شده در 22 مهر 1394
بازدید : 240
نویسنده : س م م
6 عدد اکشن فیگور کوچک فروزن

دسته بازی سرگرمی زیردسته اسباب بازی

6 عدد اکشن فیگور کوچک فروزن

اندازه عروسک ها حدود 7 سانتی متر

در صورت تمایل عروسک ها بدون جعبه هم ارسال می شود تا در هزینه پستی صرفه جویی شود

ا شب از خواب بر میخیزد و نزد خواهرش السا می رود . از او میخواهد که با قدرت جادوییش برایش آدم برفی درست کند . السا هم خواسته ی خواهرش را محقق می کند . زمانی که السا برای خواهرش تپه های برفی درست می کند تا با او بازی کند ناخواسته اشعه ای به سمت سر آنا پرتاب می کند و باعث بیهوش شدن انا می شود . پدر و مادر آنها فرارسیده و آنا را نزد ترول ها می برند تا او را درمان کنند . ترول با تجربه می تواند انا را درمان کند و توصیه های لازم را به پدر و مادر دو خواهر می کند . به السا توصیه می کند که از مردم و حتی خواهرش فاصله بگیرد تا قدرتش به آنها اسیب نرساند .

مدتی می گذرد پدر و مادر السا و انا در یک طوفان دریایی از بین می روند .

انا با هانس آشنا می شود و قصد دارد با او ازدواج کند . اما السا نمی پذیرد . بین انا و السا درگیری لفظی رخ می دهد . السا به دلیل اضطراب کنترل قدرت جادویی خود را از دست می دهد و مردم متوجه قدرت وی می شوند . او آرندل را به سمت کوه های شمال ترک می کند . در آنجا برای خود قصری بر پا می کند و اولاف را به وجود می آورد .

انا با کمک کریستف نزد السا می روند تا او را برای از بین بردن سرما راضی کند اما وی نمی پذیرد . السا ناگهان ناخواسته اشعه ای به سمت انا پرتاب می کند که سبب می شود قلب انا اسیب ببیند .

انا هر چه زودتر باید درمان شود و راه درمان او عشق واقعی است و گر نه تمام وجود او به یخ تبدیل می شود . او فکر می کند که هانس می تواند با ابراز عشق واقعی او را نجات دهد اما متوجه می شود که هانس قصد تصاحب قدرت وی را داشته است . هانس انا را به حال خود رها می کند تا از بین برود . هانس سپس قصد کشتن السا را در سر می پروراند .

انا برای نجات جان خواهرش خود را سپر می کند در این هنگام به مجسمه ی یخی تبدیل می شود این باعث می شود که هانس نتواند السا را بکشد. السا متوجه فداکاری خواهرش می شود . ابراز مهر و عشق السا به انا سبب می شود که انا به حالت اولیه برگردد و زنده بماند .

فروشنده: اسفندیان

قیمت: 40,000 تومان

درصد :5

روش خرید: برای خرید 6 عدد اکشن فیگور کوچک فروزن، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید 6 عدد اکشن فیگور کوچک فروزن


منبع : فروشگاه بزرگ اندیمشک]]>




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: