رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 214
نویسنده : س م م
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد
رامبد جوان: احلام در سری جدید خندوانه
رامبد جوان: خندوانه‌ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟
پخش سری جدید برنامه خندوانه نوروز 94 آغاز می شود
زمان پخش سری سوم جدید خندوانه از شبکه نسیم
سری جدید خندوانه از اسفند ماه 94 همراه با احلام و جناب خان
سری سوم خندوانه از اسفندماه 94 با حضور احلام و جناب خان
زمان ساخت و پخش فصل سوم خندوانه
زمان ساخت و پخش سری سوم خندوانه | احلام و جناب خان
اولین قسمت خندوانه اسفند 94


برنامه خندوانه با تمام شادی و تلخی‌های روزهای دوست داشتنی‌اش، سه‌شنبه به فینال رسید و فصلی نو را از اسفندماه امسال رقم می‌زند.

آخرین گفتگوی رامبد جوان

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: با توجه به تجربه‌ای که در فصل اول «خندوانه» به دست آوردیم، پیدا کردن موفقیت و رسیدن به نتیجه مثبت در برنامه «خندوانه» مولفه‌ای اتفاقی نبود، دانش و اطلاعاتمان برای دستیابی به موفقیت و ساخت سری دوم کافی و جامع بود.

وی ادامه داد: بازخوردها و جهت‌گیری‌ها، ابعاد و ظرف «خندوانه» را مشخص کرد. ما قدم به قدم با تماشاچیان مسیر خندیدن و «خندوانه» را طی کردیم و تمام تلاشمان را بر این داشتیم که در انتخاب تماشاچیان خود برشی از تمام قشرهای مختلف کشور را نشان دهیم و میزبان آن باشیم.

جوان مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه»، در خصوص اتاق فکر این برنامه بیان کرد: تیم اتاق فکر برنامه «خندوانه» گاهی ثابت و در جایی متغیر است و همیشه بعد از 30 یا 40 قسمت مخاطب با تغییرات ملموسی روبرو می‌شود و تمام ذهنیتمان بود که در اوج برنامه را به پایان برسانیم که متاسفانه فاجعه تلخ منا نظم و ترتیب برنامه را به هم ریخت و ما مجبور بودیم بعد از 5 شبی که برنامه نداشتیم، با فضایی متفاوت‌تر اما با حفظ همان شکل و شمایل «خندوانه» را اجرا کنیم.

بازیگر مجموعه «اسپاگتی در 8 دقیقه» به قسمت‌هایی که ضبط شد، اما به روی آنتن نرفت اشاره کرد و گفت: همانند فصل اول که یک یا دو قسمت به پخش نرسید، در سری دوم هم دو یا سه برنامه به روی آنتن نرفت و متاسفانه باید بگویم که با توجه به تغییر در طراحی برنامه و دکور فصل جدید، این گفتگوها در آرشیو «خندوانه» جای می‌گیرد و یا شاید در فصل جدید برای مصاحبه و دورهمی «خندوانه» از آن‌ها دعوت کنیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» در پاسخ به این سوال که بهترین گفتگو در «خندوانه» از نظر شما کدام بود، اظهار داشت: همه گفتگوها و قسمت‌ها جزو بهترین‌ها بودند، اما گفتگو با خداداد عزیزی بسیار صادقانه، جذاب و مهربان بود و همچنین محمدرضا فروتن، عادل فردوسی پور و دیگر مهمانانی که بر صحنه سرخ «خندوانه» قدم گذاشتند، بهترین را ثبت کردند.


«بخوان و ببر» با طراحی نو در فصل جدید ادامه دارد

جوان در خصوص هدف و قسمت‌های مختلف «خندوانه» اظهار داشت: واقعیت بر این است که در «خندوانه» از حال خوب و خوشحال بودن مردم حرف می‌زنیم و با تصور اینکه یکسری از کارها جزو رفتارهای روزمره ما هستند و حال آدم را خوب می‌کنند، تصمیم بر شاد بودن، شاد زیستن و محبت کردن به طبیعت، حیوانات، تمام دنیا و قشرهای مختلف جهان گرفتیم.

وی در خصوص مسابقه «بخوان و ببر» و جریان فرهنگسازی کتابخوانی در «خندوانه» بیان کرد: تمام مولفه‌هایی که بیان کردم در کنار مطالعه و کسب سواد و اطلاعات در جهان معنا پیدا می‌کند که متاسفانه این فرهنگ در جامعه ما دارد رنگ می‌بازد و این میزان پایین مطالعه مایه نگرانی است.

جوان افزود: همیشه و همه‌جا بازی و یا مسابقه‌هایی که مخاطب را درگیر کند، جزو جذاب‌ترین قسمت‌هاست و ما سعی کردیم در «خندوانه» برای جا انداختن فرهنگ‌سازی صحیح مطالعه با طراحی مسابقه «بخوان و ببر» به این جریان‌سازی سرعت ببخشیم و امیدواریم بتوانیم ادامه آن را پرقدرت‌تر در فصل بعدی به اجرا دربیاوریم.

بازیگر و کارگردان مجموعه تلویزیونی «مسافران» عنوان کرد: طبق آمار باورنکردنی بعد از فراخوان مسابقه «بخوان و ببر» در طی 3 شب برنامه 46 هزار جلد فروختیم و 500 هزار نفر در مسابقه ثبت‌نام کردند که از میان این آمار، 120 هزار نفر به سوالات پاسخ دادند و 12 هزار نفر بالاترین رِنج امتیازات را گرفتند و این اعداد و ارقام تجربه جذاب و بی‌سابقه‌ای به ما داد تا در فصل بعدی هم بتوانیم کاملتر از آن استفاده کنیم.


در «خندوانه» کار نشد ندارد

وی از مولفه جذابیت «خندوانه» و نقاط مثبت این برنامه گفت: جذابیت «خندوانه» بر این است که هر ایده عجیب و جذابی در این برنامه گسترش پیدا می‌کند، حذف نمی‌شود. تمام گروه و عوامل حوصله و صبر فراوانی را در کار و برقراری ارتباط درست با مردم خرج کرده‌اند، ما با تماشاچی‌های «خندوانه» رشد کردیم، تا به اینجا رسیده‌ایم و این مولفه‌ها یاری و هم‌قدم بودن با مخاطبان را می‌رساند.

جوان در ادامه بیان کرد: در این بین یکی دیگر از جذابیت‌های «خندوانه» که بسیار بر اعتماد و ارتباط برقرار کردن مخاطب به ما کمک کرد، به تصویر کشیدن تمام حرف‌ها و قول و قرارهایی است که در این برنامه گفته می‌شود. گاهی خودم در برنامه حرف‌هایی را می‌زنم که هیجان‌زده می‌شوم و بعد از ضبط همه می‌دانیم که چگونه به اجرا دربیاوریم، اما این موضوع در عین دشواری، بسیار لذت‌بخش است و توانسته یکی از نقطه‌های مثبت «خندوانه» شود.


«جناب خان» بهترین انتخابمان شد

جوان درباره حضور «جناب خان» توضیح داد: در اواسط فصل اول تصمیم بر این داشتیم که یک عروسک در چینش برنامه قرار دهیم، اما هنوز تصمیمی بر انتخاب و شکل عروسک صورت نگرفته بود. با شروع سری دوم، با تجربه‌ای که در «کوچه مروارید» به دست آورده بودم، انتخاب محمد بحرانی از نظر هوشمندی و بداهه‌گویی بهترین گزینه و درجه یک بود.

وی ادامه داد: باید بگویم 99 درصد تمام اتفاقاتی که «جناب خان» نشان می‌دهد و می‌بینیم بداهه است، بجز گفته‌هایی که با مهمان‌های برنامه داریم و تنظیم شده است.

بازیگر مجموعه «کت جادویی» درباره انتخاب عروسک «جناب خان» بیان کرد: «جناب خان» در میان تمام عروسک‌های «کوچه مروارید» تنها شخصیتی بود که در رنج بزرگسال قرار داشت و می‌توانست حد و مرزها را بشکند، با مهمان‌ها شوخی کند و اینکه اکثر عروسک‌های مجموعه «کوچه مروارید» فانتزی و کارتونی بودند و «جناب خان» عروسکی بود که از نظر کاراکتر به دنیای واقعی آدم‌ها نزدیک است و کم‌کم توانستیم جزو پرسوناژهای اصلی برنامه «خندوانه» قرار بدهیم.

جوان در خصوص حضور نداشتن هرشب «جناب خان» در برنامه «خندوانه» اظهار داشت: اگر هرکسی به غیر از من رامبد جوان میزبان برنامه «خندوانه» بود، با حضور هرشب «جناب خان» موافقت نمی‌کرد، این شخصیت یک کاراکتر جنجالی است، قصد در ساختن فضایی طنز و خنداندن مخاطبان دارد، عروسک‌ها می‌توانند حد و مرزها را گسترش بدهند و گاهی مرزها را رد کنند و حضور هرشب آن باعث افت و یا بهتر بگویم عادی شدن این شخصیت می‌شود.

 

وی از حضور «احلام» در برنامه «خندوانه» گفت: شاید یک روزی به زودی این اتفاق بیفتد، اما تمام این گفته‌ها بر اساس شایدهاست و پایه محکمی ندارد.


شبی عروسکی را در فصل جدید شاهد هستیم

کارگردان مجموعه تلویزیونی «گمگشته» نوید اتفاقی نو را در فصل سوم خندوانه داد و بیان کرد: برای فصل بعدی «خندوانه» این نوید را می‌دهم که قرار است در طراحی یک شب از برنامه، شب عروسکی باشد. من با تعداد قابل توجهی از عروسک‌های شاد و هیجان‌انگیز که بخشی از آنان گروه کر هستند و موزیک‌های محلی را اجرا می‌کنند، یک شب فوق‌العاده لذت‌بخش و جذابی را برای مخاطبان می‌سازم.

جوان با اشاره به اینکه سری سوم از اسفندماه ارائه می‌شود، اظهار داشت: با تصور و برنامه‌ریزی‌های حال حاضر، فکر می‌کنم از اسفند بتوانیم آماده باشیم و کار را با دکوری جدید و ایده بسیار خوب و هوشمندانه که تصور می‌کنم اولین بار در دنیا رخ می‌دهد، ارائه دهیم.

وی از همکاری و حضور گروه حرفه‌ای عوامل «خندوانه» توضیح داد: اتفاق خوبی که در برنامه «خندوانه» رخ داده، گروه حرفه‌ای و آشنا با اصول برنامه‌سازی است که تصویر را خوب می‌شناسد و برای کشف، بحث و تحقیق هر موضوع دقت می‌گذارند و حوصله می‌کنند، من عاشق این هستم که برای اولین بار هرکاری انجام دهم و تیم کاری «خندوانه» هم محبت کردند، دعوت من را برای همکاری پذیرفتند.

مجری و کارگردان «خندوانه» از همکاری خود با محمدرضا شهیدی‌فرد، تهیه‌کننده این برنامه عنوان کرد: رضا به خوبی جنس و دغدغه مردم را می‌شناسد، بر جامعه تسلط دارد و از همه مهمتر همفکر و هم‌سنگ با من است و توانسته به خوبی «خندوانه» را در دست بگیرد و کمکم کند.

جوان در پایان خیلی صادقانه به مخاطبان برنامه «خندوانه» گفت: مردم را خیلی دوست دارم، شاید تعداد قابل توجهی بگویند شعار است، باید بگویم که برای من خیلی ساده‌تر است بروم فیلم بسازم و یا به ساخت برنامه‌های دیگری مشغول شوم، برایم هم راحت‌تر است هم دیرتر موهایم سفید می‌شود (باخنده). این برنامه خیلی سخت است و من تنها به خاطر تعهد فردی و اجتماعی پای «خندوانه» ایستاده‌ام. شک نکنید همه و همه به خاطر عشق و یادآوری زندگی کردن در دنیای پر از آرامش و عشق و لبخند است.

 

ما باید از خودمان، دنیای زندگی، گیاهان، هوا، جهان و همدیگر حفاظت کنیم و «خندوانه» ای‌ها برای ترویج حال خوب ایستاده‌اند.

خندوانه یعنی:

یادآوری عشق و حال خوب در کنار هم

مثل همیشه شاد باشید (با 5 ثانیه لبخند).

 

 

 

 

 

 

 

 

 




«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال
www.qomefarda.ir/news/170705
۱ روز پیش - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه»؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن ...
دوپينگ «رامبد جوان» براي سری جدید برنامه «خندوانه»
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=75973
۱۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سری جدید برنامه «خندوانه» بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.
دولت بهار:«خندوانه» اي ديگر از اسفندماه امسال
www.dolatebahar.com/telex-168739.html
۱ روز پیش - رامبد جوان مجري و كارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فصل‌هاي مشترك اين برنامه و جزئيات سري جديد آن گفت: ...
سری جدید برنامه رامبد جوان به آخر سال افتاد /دکور «خندوانه» در ...
www.tazehnews.com/news/.../سری%20جدید%20برنامه%20رامبد%20جوان...
قرار بود سری جدید «خندوانه» از بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم برود که تحقق این پیش بینی در گروی ساخت و آماده شده دکور جدید آن است.دکوری که گویا در سری جدید ...
سری جدید برنامه رامبد جوان به آخر سال افتاد /دکور «خندوانه» در ...
tnews.ir/news/3F5036210076.html
قرار بود سری جدید «خندوانه» از بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم برود که تحقق این پیش بینی در گروی ساخت و آماده شده دکور جدید آن است.دکوری که گویا در سری جدید ...
تحریر نو - سری جدید "خندوانه" از نیمه‌ی اسفند روی آنتن می‌رود
www.tahrireno.ir/vdcg.u9xrak9qnpr4a.html
۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رامبد جوان گفت: سری جدید "خندوانه" با ساختار قبلی و آیتم‌های جدید، اسفندماه روی آنتن شبکه‌ی نسیم خواهد رفت.
خبر رامبد جوان در مورد سری جدید "خندوانه" - قطره
www.ghatreh.com/news/.../خبر-رامبد-جوان-مورد-سری-جدید-خندوانه
۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سری جدید «خندوانه» با ساختار قبلی و آیتم های جدید، اسفند ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. - رامبد جوان گفت: سری.
خندوانه - خبرگزاری نسیم
nasimonline.ir/detail/News/966476/161
۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رامبد جوان: "خندوانه" دوباره از اسفندماه به آنتن می‌آید / این بازیگر و مجری در برنامه .... «خندوانه» و تغییرات سری جدید گفت: فکر می‌کنم اسفند ماه برنامه ...
بهنوش بختیاری در سری جدید خندوانه + تصاویر
axahang.rozblog.com/.../بهنوش-بختياري-در-سري-جديد-خندوانه--تصاوير/
سری جدید عکسهای بهنوش بختیاری آبان ماه ۹۲ | سایت تفریحی و … www.overdoz.ir/… .... «رامبد جوان» گفت: سری جدید «خندوانه» با ساختار قبلی و آیتم‌های جدید، اسفند ماه روی آنتن . ... سری جدید برنامه «خندوانه» بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.
سری جدید عکس های کمدین ها در برنامه خندوانه (شهریور ماه 94)
www.artistpic.ir/سری-جدید-عکس-های-کمدین-ها-در-برنامه-خندوانه-شبکه-ن...
عکس های شقایق دهقان و علی مسعودی و امین حیایی و جواد رضویان و علیرضا خمسه و رامبد جوان و امین حیایی و سروش صحت و امیرمهدی ژوله در برنامه خندوانه,عکس های کمدین ها ...
عرش نیوز - قطعا سری جدید «خندوانه» با آیتم‌های جذاب به روی ...
arshnews.ir/vdcdsx0s5yt0k96.2a2y.html
۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - «رامبد جوان» گفت: سری جدید «خندوانه» با ساختار قبلی و آیتم‌های جدید، اسفند ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
برچسب ها - خندوانه - هشت صبح
8sobh.ir/fa/tag/1/خندوانه
پخش سری جدید برنامه خندوانه شبکه نسیم با کارگردانی و... خندوانه ساعت ۲۲ از شبکه ... می کنم "خندوانه" اسفندماه شروع شود استودیو بزرگتر می شود... نسیم آنلاین رامبد ...
پخش خندوانه از هفته سوم اسفندماه | ایران نیدز-نیازمندیهای ...
www.iranneeds.com/fun/284.../پخش-خندوانه-از-هفته-سوم-اسفندماه.aspx
مدیران شبکه نسیم می گوید سری دوم برنامه رامبد جوان هفته سوم اسفند روی آنتن می ... در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر داده بود سری جدید «خندوانه» اسفند می آید.
زمان پخش سری جدید خندوانه از شبکه نسیم | کلیشه
www.kelishe.com/زمان-پخش-سری-جدید-خندوانه-از-شبکه-نسیم.html
بازگشت رامبد جوان با سری جدید خندوانه نمناکرامبد جوان و سری جدید برنامه خندوانه نامه ... سری جدید برنامه خندوانه در بهمن ماه خراسانزمان پخش سری جدید برنامه خندوانه بست ... ایران زمان اغاز سری جدید خندوانه شبکه نسیمبرنامه خندوانه از هفته سوم اسفند روی ...
رامبد جوان: «خندوانه» اي ديگر از اسفندماه امسال
www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2159482
۲۳ ساعت پیش - رامبد جوان: «خندوانه» اي ديگر از اسفندماه امسال ... «خندوانه»در خصوص فصل‌هاي مشترک اين برنامه و جزئيات سري جديد آن گفت: با توجه به تجربه‌اي که در ...
پخش سری جدید برنامه خندوانه نوروز 94 آغاز می شود - آریا پیکس
www.ariapix.net/1393/.../پخش-سری-جدید-برنامه-خندوانه-نوروز-94-آغا.ht...
۱۷ اسفند. دسته بندی : برنامه‌ خندوانه ، تلویزیون. سری جدید خندوانه رامبد جوان نورز 94 ... وی ادامه داد: در سری جدید بخش‌های کمدی و متنوع به برنامه اضافه شده است. .... عکس های کنسرت احسان خواجه امیری در تهران / مهر ماه ۹۴ 691 بازدید چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ...
جهان نيوز - آیا سری دوم خندوانه پخش می‌شود؟
jahannews.com/vdcb0gbagrhb8fp.uiur.html
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چهار ماه از پایان برنامه موفق خندوانه می گذرد و به رغم اعلام قبلی همچنان خبری از سری دوم آن ... او در آخرین پست خبر داده بود سری جدید خندوانه اسفند می آید.
دانلود استند آپ کمدی مهران غفوریان در خندوانه 1 مهر ماه 1394 ...
download-series.ir/2015/09/.../دانلود-استند-آپ-کمدی-مهران-غفوریان-در-2...
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود مسابقه کمدین خنداننده برتر خندوانه سری دوم مرحله دوم … ..... در “خندوانه” … با پایان پخش «خندوانه» در مهر ماه، برنامه‌ای جدید جای آنرا خواهد گرفت. ..... استارتاپ ویکند شریف در تاریخ 20 تا 22 اسفند ماه 1393 در دانشگاه صنعتی …
سری جدید «خندوانه»، آخرین اخبار «درحاشیه» و آغاز پخش ...
www.bultannews.com/fa/mobile/253313
پخش سری جدید «خندوانه» از امشب، تیتراژی سرشار از ایده‌های در «خندوانه» ساخته ... گروه سینما و تلویزیون، درحالی بلاخره پس از ماه ها انتظار سری جدید «خندوانه» از امشب ...
جدید ترین عکس های اسفند ماه مهراوه شریفی نیا - نیک صالحی
www.niksalehi.com/archive-farhang/227515.php
جدید ترین عکس های اسفند ماه مهراوه شریفی نیا , عکس های جذاب مهراوه شریفی نیا در اسفند 93 , عکس های متفاوت مهراوه شریفی نیا ... سری جدید عکس های مهراوه شریفی نیا ... تصاویر و نوشته های چهره های مشهور در روز آخر خندوانه و به مناسبت پایان این برنامه.
سری جدید خندوانه بعد از ماه محرم - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/maghalat-honar/sinama-teatr.../201545165156.html
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جوان درباره سری جدید برنامه «خندوانه» و تغییراتی که خواهد داشت، نیز اظهارداشت: قطعا به فکر ساخت سری جدید این برنامه هستیم ولی فعلا ترجیح می‌دهم ...
«خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال - آفتاب | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/14527139
۲ روز پیش - آفتاب : رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه»؛ در خصوص فصل های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: با توجه به تجربه ای که در ...
«پژمان 2» را کارگردانی نمی‌کنم / قطعا سری جدید «خندوانه» با ...
kolurtat.baido.ir/page-672.html
«رامبد جوان» گفت: سری جدید «خندوانه» با ساختار قبلی و آیتم‌های جدید، اسفند ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. «رامبد جوان» بازیگر، تهیه کننده و کارگردان سینما در ...
سری جدید خندوانه و همکاری رامبد جوان با ببعی - جواهری بینا
www.javaheribina.com/blogs/سری-جدید-خندوانه-و-همکاری-رامبد-جوان-با/
توسط:اپراتور درفرهنگی اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ 0 307 بازدید ... وی با اشاره به اینکه تعداد کمدین‌های سری جدید «خندوانه» بیشتر خواهد بود، گفت: به این .... خندوانه یا ماه عسل؟
خندوانه نوروزی با رامبد و نیما می‌آید! | سینما رکس
cinemarex.ir › تلویزیون
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طبق برنامه‌ریزی‌ها، تصویربرداری سري جدید از ۲۲ یا ۲۳ اسفند ماه جاری آغاز خواهد ... سازندگان برنامه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد ...
«پژمان 2» را کارگردانی نمی‌کنم / قطعا سری جدید «خندوانه» با ...
kolurtat.aytablog.com/page-577856.html
«رامبد جوان» گفت: سری جدید «خندوانه» با ساختار قبلی و آیتم‌های جدید، اسفند ماه ... سبد کالا، آخر دی ماه توزیع می شود - وزیر رفاه: شیوه مراجعه و روز توزیع بسته ها را ...
سری جدید "خندوانه" از نیمه‌ی اسفند روی آنتن می‌رود - Aftab TV
aftabtv.tv/.../3007-سری-جدید-%26amp%3Bquot%3Bخندوانه%26amp%3B...
۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سری جدید "خندوانه" از نیمه‌ی اسفند روی آنتن می‌رود. رامبد جوان گفت: سری جدید "خندوانه" با ساختار قبلی و آیتم‌های جدید، اسفندماه روی آنتن شبکه‌ی ...
سری جدید برنامه خندوانه رامبد جوان کی پخش می شود/جزئیات ...
newsofts1.blogsky.com/.../سری-جدید-برنامه-خندوانه-رامبد-جوان-کی-پخش-م...
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رامبد جوان درباره زمان از سرگیری پخش «خندوانه» و تغییرات سری جدید گفت: «فکر می‌کنم اسفند ماه برنامه شروع شود. استودیو در این سری . جزئیات ...
نوبرانه خندوانه اواخر فروردین ظهر سه شنبه 25 فروردین 94 | ...
khabarche.ir/خبر/2144817/نوبرانه-خندوانه-اواخر-فروردین
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سری جدید برنامه «خندوانه» که قرار بود از بیستم فروردین ماه جاری از شبکه ... سری جدید «خندوانه» با ساختار قبلی و آیتم‌های جدید، اسفند ماه روی آنتن ...
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۴ ساعت پیش - رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد. ... رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و ...
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - آکا
www.akairan.com/biography/actor1/2015101562526.html
۳ ساعت پیش - بنا به گزارش آکاایران : رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: ...
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - خبر روز
www.khabareruz.ir/news/6727
رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: با توجه به تجربه‌ای که در فصل اول ...
رامبد جوان از امدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد - به
beh.arifun.in/p1528360_رامبد-جوان-از-امدن-احلام-در-سری-جدید-خندوانه-خب...
۵ روز پیش - رامبد جوان از امدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد - به در این باره نوشت: ... اخبار مرتبط جناب خان از کوچه مروارید به خندوانه می اید تدارک خندوانه برای.
دستگيري گروگان‌گيرها در کمتر از 8 ساعت حوادث - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/.../دستگيري%20گروگان‌گيرها%20در%20کمت...
۱۳ دقیقه پیش - سينما رامبد جوان از آمدن احلام در سري جديد خندوانه خبر داد! بيماري ها و ... پاتک شبانه پليس به عمليات گروگانگيري پايان داد. فرمانده انتظامي استان ...
17 جانباخته ايراني مفقود، در مکه دفن شده اند اجتماعي - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/.../17%20جانباخته%20ايراني%20مفقود،%20در...
۱۳ دقیقه پیش - سينما رامبد جوان از آمدن احلام در سري جديد خندوانه خبر داد! .... همين مکاتبه را انجام خواهيم داد تا به صورت جدي بتوانيم وضعيت 48 نفر زائر مفقود ايراني ...
حذف بيمه کارگران پردرآمد اقتصادي - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/7679/حذف%20بيمه%20کارگران%20پردرآمد
۱۳ دقیقه پیش - اولين عکس ديده نشده از سري جديد درحاشيه مهران مديري ... سينما رامبد جوان از آمدن احلام در سري جديد خندوانه خبر داد! بيماري ها و .... ظ; ۰ بازدید; چه خبر ...
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۴ ساعت پیش - رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: با توجه به تجربه‌ای که ...
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - آکا
www.akairan.com/biography/actor1/2015101562526.html
۳ ساعت پیش - بنا به گزارش آکاایران : رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: ...
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - خبر روز
www.khabareruz.ir/news/6727
رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: با توجه به تجربه‌ای که در فصل اول ...
رامبد جوان از امدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد - به
beh.arifun.in/p1528360_رامبد-جوان-از-امدن-احلام-در-سری-جدید-خندوانه-خب...
۵ روز پیش - رامبد جوان از امدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد - به در این باره نوشت: رامبد ... شخصیت عروسکی جناب خان در خندوانه با صدا پیشگی محمد بحرانی این ...
- دستگيري گروگان‌گيرها در کمتر از 8 ساعت - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/.../دستگيري%20گروگان‌گيرها%20در%20کمت...
۱۳ دقیقه پیش - اولين عکس ديده نشده از سري جديد درحاشيه مهران مديري ... سينما رامبد جوان از آمدن احلام در سري جديد خندوانه خبر داد! بيماري ها و پيشگيري کافئين در ...
- 17 جانباخته ايراني مفقود، در مکه دفن شده اند - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/.../17%20جانباخته%20ايراني%20مفقود،%20در...
۱۳ دقیقه پیش - اولين عکس ديده نشده از سري جديد درحاشيه مهران مديري ... سينما رامبد جوان از آمدن احلام در سري جديد خندوانه خبر داد! بيماري ها و پيشگيري کافئين در ...
- حذف بيمه کارگران پردرآمد - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/7679/حذف%20بيمه%20کارگران%20پردرآمد
۱۳ دقیقه پیش - اولين عکس ديده نشده از سري جديد درحاشيه مهران مديري ... سينما رامبد جوان از آمدن احلام در سري جديد خندوانه خبر داد! بيماري ها و پيشگيري کافئين در ...
سورپرایز رامبد جوان در آخرین خندوانه : گوناگون - سرچ یار
searchyar.com/intpage.php?p=news/other/1444789673o72of
۲ ساعت پیش - ... رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد - 55دقیقه قبل · سوارکاری مهناز ... دانلود مستقیم: حضور بنیامین در آخرین خندوانه، سورپرایز رامبد جوان ... بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به ...
بیوگرافی و عکس های “رامبد جوان” : رامبد جوان - سرچ یار
searchyar.com/intpage.php?p=other/1441454664qmobt
بیوگرافی کامل و جدید “رامبد جوان” به همراه فیلم شناسی این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را به .... رامبد جوان در خندوانه ، رامبد جوان ، رامبد جوان و سحر دولتشاهي ...
مد جدید آرایش ویژه محرم-سیمرغ|خبرپو
khabarpu.com › خبر › اجتماعی › مد جدید، آرایش ویژه محرم
۵۸ دقیقه پیش - مد جدید آرایش ویژه محرم-سیمرغ|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي. ... رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! تلخ ترین عکس رامبد جوان ...
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد - لینک های داغ
addit.ir/u/رامبد-جوان-از-آمدن-احلام-در-سری-جدید-خندوانه-خبر-داد
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد. در گفتوگو با فارس رامبد جوان زمستان با سری جدید خندوانه برمیگردم زمستان با سری جدید خندوانه رامبد جوان زمستان ...
ورود احلام (عشق جنابخان) به برنامه خندوانه
jadide.ir › اخبار
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته خود رامبد جوان هم اگر آدم بانمک و بداهه‌پردازی نبود، این برنامه تا اینجا نمی‌آمد و اینقدر موثر نمی‌شد. آمدن احلام به خندوانه ... قطعا در سری بعدی آیتم‌هایی جدید طراحی خواهیم کرد اما باز هم در این قالب و بدون اینکه بخواهیم از پایه و اساس آن را ...
دانلود رایگان فصل دوم برنامه‌ خندوانه شبکه نسیم با لینک ...
far30music.com › سریال › تلویزیون › برنامه‌ خندوانه
دانلود سری جدید برنامه‌ خندوانه به کارگردانی رامبد جوان با کیفیت عالی TVRip برنامه طنز محور و جذاب «خندوانه» با اجرای ... برنامه طنز محور و جذاب «خندوانه» با اجرای رامبد جوان پخش از شبکه نسیم ..... ( سوالات، شرط و شروط پدر احلام برای جناب خان – ۹۴/۶/۱۷ ).
بازگشت رامبد جوان با سری جدید خندوانه - نمناک
namnak.com/12626-بازگشت-رامبد-جوان-با-خندوانه.html
مدیر شبکه نسیم از آغاز سری جدید برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان از نوروز 94 به صورت ویژه خبر داد. در این مطلب شعر معروف دوو دوو که در جریان برنامه خندوانه خوانده می ...
«جناب خان» از کجا به برنامه «خندوانه» آمد؟ / کشف رامبد جوان در ...
www.khabaronline.ir/detail/420265/culture/television
۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... جا خوش کند. ۵۷۲۴۴. کلید واژه ها: رامبد جوان - مجموعه تلویزیونی خندوانه - ..... نقش احلام خانوم در کار جناب خان نباید نادیده گرفته بشه. جیم دوشنبه 29 ...
رامبد بیوگرافی فیلم جدید تلویزیونی عهای رامبد جوان جدید ...
poosms.ir/.../رامبد+بیوگرافی+فیلم+جدید+تلویزیونی+عهای+رامبد+جوا...
جناب خان رامبد, جناب خان youtube, جناب خان خواستگاری, خندوانه مجید صالحی, جناب خان کیست, جناب, ... دانلود برنامه ی خندوانه ، دانلود فصل جديد خندوانه ، دانلود برنامه ی رامبد جوان ، دانلود برنامه طنز شبکه ی نسیم .... دانلود سری جديد برنامه خندوانه با لینک مستقیم .... بهنام شوهر خواهر احلام .... بعد از عصر رنسانس در اروپا و بوجود آمدن انقلاب
رامبد جوان: زمستان با سری جدید «خندوانه» برمی‌گردم | جام جم
vista.ir/net/97016
۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» گفت: با آمدن ماه‌های محرم و صفر پخش این برنامه متوقف می‌شود و با سری جدید آن در فصل زمستان ... رامبد جوان: زمستان با سری جدید «خندوانه» برمی‌گردم .... شروط خانواده احلام برای جناب خان + فیلم.
صداپیشه جناب خان خندوانه؛ مصاحبه با محمد بحرانی و همسرش + ...
saten.ir/77591/جناب-خان-عاشق-احلام-و-مصاحبه-با-محمد-بحر/
۴ روز پیش - اینستاگرام خندوانه, بیوگرافی محمد بحرانی, بیوگرافی مهناز خطیبی, جناب خان, خندوانه, ... و سپس در سری دوم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد. ... نام احلام شده است و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار ... جناب خان و رامبد جوان که در این سریال اسمش آقای محترم است، با هم بازی دارند.
دکتر سجاد عبادی همسر آزاده نامداری - فارسی فان
far30-fun.ir/post-946.html
عکس های شخصی آزاده نامداری مجری خوش سیمای شبکه نامداری جدید همسر آزاده سجاد گفت ... زنه هادي نوروزي دم بيمارستان رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد!
آیین طشت گذاری محرم در اردبیل - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/22395907/آیین-طشت-گذاری-محرم-در-اردبیل
تلخ ترین عکس رامبد جوان در خندوانه! +آمدن احلام در سری جدید خندوانه · قاتل از ترس زندان همسرش را کشت ولی جرئت خودکشی نداشت · رنگی ترین رودخانه جهان +تصاویر ...
استخدام منشی آشنا به تایپ جهت مطب در کرج - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../استخدام-منشی-آشنا-به-تایپ-جهت-مطب-در-کرج
تلخ ترین عکس رامبد جوان در خندوانه! +آمدن احلام در سری جدید خندوانه · قاتل از ترس زندان همسرش را کشت ولی جرئت خودکشی نداشت · رنگی ترین رودخانه جهان +تصاویر ...
استخدام منشی آشنا به امور دفتری در کرج - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../استخدام-منشی-آشنا-به-امور-دفتری-در-کرج
تلخ ترین عکس رامبد جوان در خندوانه! +آمدن احلام در سری جدید خندوانه · قاتل از ترس زندان همسرش را کشت ولی جرئت خودکشی نداشت · رنگی ترین رودخانه جهان +تصاویر ...
يک نفر در کانادا ده تن را با چکش زخمي کرد - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../يک-نفر-در-کانادا-ده-تن-را-با-چکش-زخمي-کرد-
تلخ ترین عکس رامبد جوان در خندوانه! +آمدن احلام در سری جدید خندوانه · قاتل از ترس زندان همسرش را کشت ولی جرئت خودکشی نداشت · رنگی ترین رودخانه جهان +تصاویر ...
بولتن‌نیوز - سری جدید «خندوانه»، آخرین اخبار «درحاشیه» و ...
sahebkhabar.ir/news/.../سری-جدید-خندوانه-آخرین-اخبار-درحاشیه-و-آغاز-پخ...
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پخش سری جدید «خندوانه» از امشب، تیتراژی سرشار از ایده‌های در ... ماجرای آمدن «جناب‌خان» به «خندوانه»/ کدام قسمت‌ها خنده‌دارتر بودند · «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟ ... کارگردان تلویزیونی «خندوانه» مهران آزاده، طراح و کارگردان آن رامبد جوان، تهیه‌کننده جواد فرحانی و روابط عمومی شهیدیان است.
خندوانه به فروش رسید رامبد جوان بى كار شد
azartools.com/list/خندوانه+به+فروش+رسید+رامبد+جوان+بى+كار+شد.html
احمدزاده در جریان این میانجى‌گرى از جناب خان درخواست كرد تمام اموالش را به احلام .... نام برنامه: خندوانه (سری جدید) مجری: رامبد جوان سال تولید: ۱۱۲۹۴ فرمت: MP4 ژانر : طنز ..... از همه مهمتر گرد آمدن خانواده هایی که مدتهاست تحت تاثیر شبکه های اینترنتی و ماهواره ...
دانلود برنامه خندوانه سری جدید - مرجع دانلود فیلم جدید
marzfilm.ir/tag/دانلود-برنامه-خندوانه-سری-جدید/
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور | رقابت جناب خان با ... عادل فردوسی‌ پور خبرآنلاینتفاوت عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان، احسان علیخانی و ..... چهارشنبه 18 شهريور 1394 25 ذيقعده پایان انتظار ازدواج جناب خان با احلام ! ... صیادی شوخی کرد که باعث بوجود آمدن حاشیه های زیادی شد یوسف صیادی نامه ای در این.
خنده های اکبر عبدی به عنوان زیباترین لبخند از نگاه مردم ...
ویدیو برای رامبد جوان آمدن احلام در سری جدید خندوانه▶ 7:21
www.youtube.com/watch?v=Ns9Nic2Wqxc
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطRoxy Sharonda
... در سری جدید برنامه خندوانه 94 با اجرای رامبد جوان - 31 فروردین 94 - نکات. ... استندآپ کمدی شاد و بندری جناب خان و خواستگاری جناب خان از احلام ...
خندوانه مسابقه فینال زوله اپارات - اردکان من - آیتا وب
sardakanemank.aytaweb.ir/list/خندوانه+مسابقه+فینال+زوله+اپارات.html
دانلود سری جدید برنامه‌ خندوانه به کارگردانی رامبد جوان با کیفیت عالی TVRip برنامه ..... vas masvasmasnabas.parsiblog.com/Posts/4/دلایل+آمدن+ژوله+به+اینستاگرام/ ... آماده شدن جناب خان برای رفتن به خواستگاری احلام (3) - آپاراتwww.aparat.com/.
خندوانه قسمت آخر آپارات - وب لینکز femamjomemalekshahia
femamjomemalekshahia.aytaweb.ir/list/خندوانه+قسمت+آخر+آپارات.html
دانلود سری جدید برنامه‌ خندوانه به کارگردانی رامبد جوان با کیفیت عالی TVRip برنامه طنز ... خندوانه,دانلود خندوانه جدید,Khandevane,رامبد جوان,جناب خان,دانلود عکس های خندوانه ..... عروسی جناب خان با احلام - آپاراتwww.aparat.com/v/HKSh5/عروسی_جناب_خان_با_احلام18 مه 2015 . ... عید قربان، عید سربلند بیرون آمدن از امتحان عبودیت است.
«خندوانه» محرم و صفر پخش نمی شود - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=72880
۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» گفت: با آمدن ماه‌های محرم و صفر پخش این برنامه ... به گزارش سینما خبر؛ «رامبد جوان» که کارگردانی و اجرای برنامه «خندوانه» را برعهده دارد، ... جوان درباره سری جدید برنامه «خندوانه» و تغییراتی که خواهد داشت، نیز ... خنداونه + عکس · «خندوانه» ای دیگر از اسفندماه امسال/ احلام با جناب‌خان می‌آید؟
رامبد جوان با سری جدید خندوانه - نمناک
namnak.com/9843-سری-جدید-خندوانه.html
خندوانه نام برنامه طنز رامبد جوان است که اواخر مهرماه سری اول آن به پایان رسید، رامبد جوان قرار است با سری جدید خندوانه بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه نسیم میهمان خانه های ...
بازگشت رامبد جوان با سری جدید خندوانه - نمناک
namnak.com/12626-بازگشت-رامبد-جوان-با-خندوانه.html
مدیر شبکه نسیم از آغاز سری جدید برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان از نوروز 94 به صورت ویژه خبر داد. در این مطلب شعر معروف دوو دوو که در جریان برنامه خندوانه خوانده می ...
ببعی همکار جدید رامبد جوان در خندوانه - نمناک
namnak.com/12735-ببعی-همکار-خندوانه.html
جوان درباره روند اجرای سری جدید این برنامه تلویزیونی افزود: تغییراتی در برنامه داریم، اما کلیت کار همان است که قبلا بود و گفت و گو و استندآپ کمدی از جمله بخش های ...
در گفت‌وگو با فارس رامبد جوان: زمستان با سری جدید «خندوانه ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930723001519
۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - «رامبد جوان» که کارگردانی و اجرای برنامه «خندوانه» را برعهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: برنامه «خندوانه» ...
جزئیات زمان پخش سری جدید «خندوانه» - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/234650/جزئیات-زمان-پخش-سری-جدید-خندوانه
پخش سری جدید برنامه «خندوانه» شبکه نسیم با کارگردانی و اجرای رامبد جوان از امشب آغاز می‌شود.
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۴ ساعت پیش - رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل‌های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: با توجه به تجربه‌ای که ...
جام جم سیما | رامبد جوان: زمستان با سری جدید «خندوانه» برمی‌گردم
sima.jamejamonline.ir/NewsPreview/1685524763381933926
۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - «رامبد جوان» که کارگردانی و اجرای برنامه «خندوانه» را برعهده دارد گفت: برنامه «خندوانه» فعلا دیگر تولید نمی‌شود و این برنامه تا فرارسیدن ماه محرم به ...
رامبد جوان و سری جدید برنامه خندوانه - نامه نیوز
namehnews.ir/fa/news/200366/رامبد-جوان-و-سری-جدید-برنامه-خندوانه
۱۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حجم این سوالات از سوی مردم در روزهای اخیر از رامبد جوان از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام به قدری زیاد بود که موجب شد تا او با انتشار پستی ...
گفتگو با نیما، همراه رامبد جوان در خندوانه - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
اخبار جدید,اخبارجدیدفرهنگی,نیما شعبان نژاد,سری جدید خندوانه,امیر جعفری,رامبد جوان,کمدی.
رامبد جوان از آمدن احلام در سری جدید خندوانه خبر داد! - آکا
www.akairan.com/biography/actor1/2015101562526.html
۳ ساعت پیش - بنا به گزارش آکاایران : رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفتگویی؛ در خصوص فصل های مشترک این برنامه و جزئیات سری جدید آن گفت: ...


منبع : نسیم روز]]>




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: