عزرائیل ایران دستگیر شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عزرائیل ایران دستگیر شد
نوشته شده در 22 مهر 1394
بازدید : 145
نویسنده : س م م

عزرائیل ایران دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: مجرم جوان اینترنتی كه با ایجاد وبلاگی به نام عزائیل علیه شهروند اردبیلی هتك حیثیت كرده بود؛ دستگیر شد.
عزرائیل ایران دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "حافظ شریفی" اظهار داشت: به دنبال اعلام شكایت شهروند اردبیلی مبنی بر اینكه فرد یا افرادی با ایجاد وبلاگی به نام عزرائیل در فضای سایبری با مشخصات وی، اقدام به توهین، تهدید و تخریب وجهه اجتماعی و شخصیتی اش كرده اند؛ بررسی موضوع در دستور كار كارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با انجام بررسی های لازم و استعلامات صورت گرفته مجرم جوان اینترنتی كه همكار شاكی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و در محل كارش دستگیر شد.
رئیس پلیس فتای استان اردبیل تصریح كرد: مجرم اینترنتی در بازجویی های بعمل آمده و در مواجهه با مستندات پلیس لب به سخن گشوده و ضمن اعتراف به جرم ارتكابی گفت: انگیزه ام از ارتكاب جرم انتقام جویی و خصومت شخصی با شاكی بود.

منبع : شمالکده | سایت تفریحی و سرگرمی]]>




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: